Jag har laddat upp för fredagsmys!

Hejsan!
Äntligen har en mycket välbehövlig helg kommit, och direkt efter att jag har skrivit färdigt detta inlägg ska jag krypa ner i soffan där jag har laddat upp med massor av godsaker!

Idag i skolan skulle killarna klä ut sig till tjejer, och tjejerna skulle klä ut sig till killar. Det var oerhört roligt, och ett minne för livet, även fast man fick en hel del blickar på sig! Dock laddar jag upp en bild på hur jag såg ut imorgon.


Detta är bara en bråkdel av alla godsaker som väntar på mig (ursäkta
den usla redigeringen).


Detta är en bild på körsbärsblommor som jag fotograferade när jag
var med Tove och Disa.


Kommentarer
Postat av: Melinda

inte äta för mycket godsaker D: haha

2011-05-08 @ 01:41:36
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast pellyNelly ser din e-postadress)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0